شاید سلامی دوباره...

سلام.مدتی است که می خواهم وبلاگ جدیدی برپا کنم و کمی تنوع به این صفحه ساده و بی ریا بدهم...ولی نمی دانم چرا تا بحال موفق به این کار نشده ام.می خواستم با شروع سال نو من هم نو شوم ولی خاطرات خوشی که از این وبلاگ دارم هنوز مرا این جا نگهداشته است و باعث شده است در وبلاگ جدید حتی یک خط هم ننوشته باشم.ولی خب به خاطر دوستان که می گویند نمی توانند این صفحه را به آسانی باز کنند پا روی دلم و تمام خاطراتم می گذارم و از این به بعد در وبلاگ جدید خواهم نوشت البته اگر بشود.خوشحال می شوم باز هم همراه من و دوست من باشید...

آدرس جدید وبلاگ من :www.koocheyerendan.blogfa.comا

 

باران...

باران دوست داشتنی ترین هدیه الهی است...صدای شرشر باران زیباترین موسیقی است و بوی خاک باران خورده هیج وقت جذابیت خود را از دست نمی دهد.دوست دارم زیر باران قدم بزنم و خیس خیس شوم.احساس می کنم با قدم زدن زیر باران تمام خاک آلودگی این جسم خاکی از بین می رود و آرام و سبکبار تا عمق آسمان ها را هم می توانم ببینم.

آسمان سخاوتمندانه و بی وقفه می بارد انگار می خواهد همه چیز را بشوید و دنیایی جدید بدون هرگونه آلایشی از نو بسازد.باران تنها چیزی است که از گذشته و خاطرات کودکیم برجا مانده است.یادم هست وقتی کوچک بودم هم با صدای شرشر باران دوان دوان خود را به کنار پنجره می رساندم و از تماشای باران سیر نمی شدم! و بعد از گذشت این همه سال هنوز هم همان باران است که برای لحظاتی مرا از این زمین خاکی می کند و به آسمان ها پیوند می زند...برای یک بار هم شده امتحان کن!زیر باران سرت را بالا بگیر و آن وقت به حرف من پی خواهی برد که عمق آسمان ها در تیررس نگاهت خواهد بود...

ساقیا آمدن عید مبارک بادت...

سال تحویل شد...به همین راحتی و من امسال در خواب بودم...خواب های خیلی قشنگی هم می دیدم که اصلا نمی ارزید برای شنیدن چند تا برنامه مزخرف  تلویزیون و صدای توپ که همیشه خدا از زمانی که من بچه بودم همین جوری بوده بیدار شوم...فکر کردم تمام سال تحویل ها راکه بیدار بودیم چه گلی به سر خودمان و سال پیش رویمان زدیم که امسال حسرت بیدار نبودنمان را بخوریم...

لحظه سال تحویل هم مثل همه لحظات دیگر است و انقدر تکراری شده که امسال حتی رغبتی به انداختن سفره هفت سین هم نداشتم... نمی دانم شاید پیر شدم که این قدر بی انگیزه و بی علاقه به استقبال سال نو رفتم!در هر صورت امیدوارم امسال سال پر برکتی برای همه باشد و کمی تغییر کنیم.البته آن هم از نوع پیشرفت نه پسرفت...

عید همه مبارک.ان شا الله بهارها و عید های زیبای زیادی را در پیش رو داشته باشید.